El. parduotuvė internete – verslo plėtros galimybė

XXI a. naudotis internetu yra kasdienybė. Kurti verslą internete – turėtų būti kasdienybė taip pat. Tačiau dėl kompiuterinio raštingumo ar verslo įgūdžių trūkumo kai kurie verslai vengia pasitelkti internetą kaip verslo plėtros galimybę.

Verslo ekspertų požiūriu, verslas internete gali padėti greičiau pasiekti tikslines grupes, t. y. pirkėjus; palengvina vertės vartotojui pasiūlymo galimybės; palengvina atsiskaitymo galimybes; didina verslo pelningumą.
Tikslinga suprasti, kad verslo internete konkurencingumas taip pat yra didelis, todėl svarbu vartotojams tinkamai pristatyti savo išskirtinumą. 

el. verslas

El. parduotuvės

Jeigu turite savo parduotuvę fizinėje erdvėje – pagalvokite, galbūt atėjo laikas „persikelti“ į internetą. Jūsų parduotuvė fizinėje erdvėje galės veikti lygiagrečiai su parduotuve internete.

El. parduotuvės – tai parduotuvės, bet internete. Kuo tokios parduotuvės patrauklios? Nereikia į jas fiziškai eiti, sandoris sudaromas internete. Pakanka atsidaryti tam tikrą puslapį, t. y. el. parduotuvės puslapį ir galite pradėti pirkimo procesą: apžiūrėti produktus, susidėti juos į krepšelį, pasirinkti pristatymo ir mokėjimo būdus, ir sumokėti. Dažniausiai produktai pristatomi jums per el. parduotuvės partnerius – įmones, pristatančias siuntas.

El. parduotuvė

Norint, kad jūsų pirkėjai rastų jūsų el. parduotuvę – turite susitvarkyti savo puslapio SEO, t. y. paieškos lange jūsų parduotuvė būtų rodama pirmoji lyginant su kitomis el. parduotuvėmis, parduodančiomis panašius produktus. 

Galite taip pat pasitelkti mokamą reklamą ar komunikaciją, kad palengvėtų būsimojo pirkėjo kelias iki jūsų el. parduotuvės.

El. parduotuvės sklandi veikla sunkiai įsivaizduojama be partnerių.
Vienas iš konkurencinio pranašumo elementų šiandieną – tai greitis. Jeigu išsiunčiate produktus tik tuomet, kai yra sumokėta už produktus, praverstų partnerystė su įmonėmis, teikiančiomis mokėjimo paslaugas. Partnerystė su tokiomis įmonėmis užtikrintų, jog klientui padarius pavedimą – iš karto matote mokėjimo statusą, t. y. „sumokėta“ ir galite išsiųsti produktus. 

El. parduotuve

El. komercijos platformos

El. komercijos platformos, pavyzdžiui, Amazon.com gali taip pat padėti nukreipti jūsų galimų pirkėjų srautus į jūsų parduotuvę. Tačiau prieš pradedant dirbti su šiomis el. komercijos platformomis turite nuspręsti, ar tikrai jums šios partnerystės reikia. Jeigu jūsų klientai Lietuvoje, tuomet dirbkite su klientais lokaliai.

Elektroninės komercijos (angl. k. e-commerce) – verslo modelis grindžiamas sandoriais, kurie sudaromi internete. Vienos iš geriausiai žinomų elektroninės komercijos parduotuvių, kurios veikia sektoriuje B2C yra Amazon.com, eBay, Alibaba ir kitos.

Kaip veikia šis verslas?

Prisijungę prie elektroninės komercijos platformų, susikūrę savo paskyrą, el. parduotuvę, galite pateikti informaciją su aprašymais apie savo įmonės parduodamus produktus. Jeigu reikia, galite pateikti nuorodas į el. parduotuvę. Pirkėjai gali pirkti produktus el. komercijos platformose arba gali būti nukreipti į jūsų parduotuvę.

Kodėl naudinga turėti tiek savo el. parduotuvę, tiek būti matomais minėtose komercinėse platformose? Tokia integracija gali padėti nukreipti pirkėjų srautus el. parduotuvę. Jeigu planuojate augti ir galvojate apie tarptautines rinkas, ko gero turėtumėte pagalvoti, kur lankosi jūsų galimi pirkėjai internete ir kaip juos atvesti į jūsų parduotuvę panaudojant kuo mažiau resursų.

 

Žinoma, norint pasiūlyti vieną ar kitą sprendimą jūsų el. parduotuvei – tikslinga įsigilinti į verslo modelį, į verslo strategiją, suprasti, kuriame sektoriuje (B2B ar B2C) verslas dirba. 

Socialiniai tinklai

Jeigu turite el. parduotuvę, kodėl jums turi būti svarbūs socialiniai tinklai?  

Socialiniai tinklai tokie kaip Facebook, Instagram, Youtube, TikTok taip pat gali padėti nukreipti vartotojų srautą į jūsų el. parduotuvę. Stebėkite, kur yra jūsų vartotojai, iš kurių platformų jie ateina, kiek laiko užtrunka jūsų parduotuvėje, o tuomet galite priimti duomenimis grįstus sprendimus.

Socialinius tinklus galite išnaudoti ryšių su vartotojais formavimui ir palaikymui, prekės ženklo žinomumo stiprinimui ir siekdami kitų tikslų.

Nukreipiamieji puslapiai

Nukreipiamieji puslapiai (angl. k. landing pages) gali padėti nukreipti pirkėjų srautus į pirkimo puslapius, pavyzdžiui, el. parduotuves. Nukreipiamieji puslapiai gali būti edukaciniai, informaciniai, pramoginiai – priklausomai nuo turinio, kuris pateikiamas puslapyje.

Šiuo metu Nama.lt ir NamaMama.lt yra tik nukreipiamieji puslapiai, nes nuo 2021 m. lapkričio mėn. kompanija Amway pakeitė pirkimo sąlygas, taigi apsipirkimas tapo galimu tik pagrindinėje Amway parduotuvėje.

Tikriausiai pamenate, kad nukreipiamasis puslapis Nama.lt anksčiau buvo el. parduotuvė, kurioje susidėję produktus į krepšelį ir apmokėję už juos sekančia dieną gaudavote užsakymą.

Pasikeitus verslo modeliui, AMWAY verslo partneriai uždirba būtent už tai, jog pirkėjai atėję per nukreipiamuosius puslapius perka AMWAY produktus su jų AMWAY verslo savininkų nuorodomis. Ar gali būti patogesnis ir paprastesnis verslas? Šis verslas vis dar vadinamas tinkliniu marketingu, tačiau socialinėje žiniasklaidoje ir internete, mes visi esame tarsi tinkle.

Jeigu galvojate apie verslo galimybes internete – pagalvokite ne tik apie el. parduotuves, bet apie įvairių sprendimų integraciją internete.

Internetinė prekyba yra puiki galimybė pradėti savo verslą arba plėsti jau esamą veiklą. 

Norite turėti panašų naukreipiamąjį puslapį kaip Nama.lt ir NamaMama.lt, kurs neštu jums pelną? 

Kreipkitės šiais kontaktais>> 

Daugiau apie mane>>